Educaţia pentru sănătate – calitate, relevanţă, necesitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
772 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 11:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.042.1 (2)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
SM ISO690:2012
BLANARU, Alina. Educaţia pentru sănătate – calitate, relevanţă, necesitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 25-28. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455

Educaţia pentru sănătate – calitate, relevanţă, necesitate

Health Education: Quality, Relevance, and Necessity

CZU: 37.042.1

Pag. 25-28

Blanaru Alina
 
Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Rezumat

Dreptul la sănătate, la dezvoltare fizică şi psihică armonioasă constituie unul dintre drepturile fundamentale înscrise în Convenţia ONU cu privire la drepturile copilului. Disciplina opţională Educaţie pentru sănătate oferă cadrul necesar şi oportunităţi pentru a garanta dreptul tinerilor la sănătate, având ca prioritate formarea abilităţilor şi deprinderilor care le vor asigura un mod de viaţă sănătos şi îi vor orienta spre succes. În acest sens, demersul responsabil şi angajat al şcolii în parteneriat cu autorităţile publice şi întreaga comunitate este esenţial

The right to health and to a harmonious physical and psychological development is one of the fundamental rights enshrined in the UN Convention on the Rights of the Child. As an optional school discipline, Health Education provides the framework and opportunities that would guarantee young people’s right to health, having as a priority the development of skills and abilities that shall ensure children’s and youths’ healthy lifestyle and guide them towards success in life. In this respect, it is crucial that the school adopts a responsible and engaged approach towards the matter and establishes a partnership with the local authority and the entire community.

Cuvinte-cheie
cheie: stare de sănătate, adolescent, activitate didactică, educaţie de calitate,

health condition, teenager, didactic activity, quality education