Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
772 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 11:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.042.1 (2) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 BLANARU, Alina. Educaţia pentru sănătate – calitate, relevanţă, necesitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 25-28. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.042.1 | ||||||
Pag. 25-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dreptul la sănătate, la dezvoltare fizică şi psihică armonioasă constituie unul dintre drepturile fundamentale înscrise în Convenţia ONU cu privire la drepturile copilului. Disciplina opţională Educaţie pentru sănătate oferă cadrul necesar şi oportunităţi pentru a garanta dreptul tinerilor la sănătate, având ca prioritate formarea abilităţilor şi deprinderilor care le vor asigura un mod de viaţă sănătos şi îi vor orienta spre succes. În acest sens, demersul responsabil şi angajat al şcolii în parteneriat cu autorităţile publice şi întreaga comunitate este esenţial |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: stare de sănătate, adolescent, activitate didactică, educaţie de calitate, health condition, teenager, didactic activity, quality education |
||||||
|