Extinderea – în clasă sau acasă?
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
578 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-16 19:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.135.1 (47)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
PADURARU, Vitalie. Extension – in the Classroom or Beyond It? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 47-50. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455

Extinderea – în clasă sau acasă?

Extension – in the Classroom or Beyond It?

CZU: 37.02:811.135.1

Pag. 47-50

Paduraru Vitalie
 
Centrul de Excelență în Transporturi
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2019


Rezumat

Articolul reliefează faptul că, dintre etapele lecţiei proiectate în baza cadrului de învăţare şi gândire ERRE, cea care pune punctele pe i este extinderea. Aceasta presupune definitivarea ciclului de formare a competenţelor prin capacitatea de a le aplica în mod practic în situaţii concrete. Sunt prezentate exemple de sarcini didactice recomandate pentru ultima etapă a lecţiei. De asemenea, se relevă importanţa formulării corecte a sarcinilor pentru facilitarea îndeplinirii lor de către elevi, precum şi criteriile de evaluare pentru diverse tipuri de produse.

The phase that dots the i’s and crosses the t’s in the ERRE framework system for learning and teaching is Extension, meaning the completion of training specific competences through practical actions. We exemplify through a list of tasks suitable for the Extension stage, as well as by suggesting ways of assessing outcomes. The article emphasizes the conviction that learning does not stop at the end of the lesson, it continues beyond the classroom.

Cuvinte-cheie
cadrul ERRE, extindere, sarcini, rezultate, domeniul transporturilor,

ERRE framework, extension, tasks, Outcomes, transport domain