Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
578 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-16 19:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1 (47) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 PADURARU, Vitalie. Extension – in the Classroom or Beyond It? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 47-50. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1 | ||||||
Pag. 47-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reliefează faptul că, dintre etapele lecţiei proiectate în baza cadrului de învăţare şi gândire ERRE, cea care pune punctele pe i este extinderea. Aceasta presupune definitivarea ciclului de formare a competenţelor prin capacitatea de a le aplica în mod practic în situaţii concrete. Sunt prezentate exemple de sarcini didactice recomandate pentru ultima etapă a lecţiei. De asemenea, se relevă importanţa formulării corecte a sarcinilor pentru facilitarea îndeplinirii lor de către elevi, precum şi criteriile de evaluare pentru diverse tipuri de produse. |
||||||
Cuvinte-cheie cadrul ERRE, extindere, sarcini, rezultate, domeniul transporturilor, ERRE framework, extension, tasks, Outcomes, transport domain |
||||||
|