Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
718 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13+37.015.3 (2) |
Educație (14312) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
SM ISO690:2012 VIVDICI (ŢÎBULEAC), Ana. Dezvoltarea gândirii critice – imperativ al profesorului secolului al XXI-lea. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 40-46. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13+37.015.3 | ||||||
Pag. 40-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea gândirii critice nu poate fi văzută ca o competenţă singulară, pe care trebuie să se centreze demersul didactic: or, ea face parte dintr-un set de competenţe esenţiale ale secolului al XXI-lea, determinat de parteneriatul pentru competenţele secolului al XXI-lea. Diferitele abordări ale procesului educaţional de proiectare-predare-evaluare subliniază perspectivele de interacţiune la clasa de elevi, care nu sunt relaţionate doar cu predarea limbilor străine şi nu se restrâng la o arie curriculară, fiind, în schimb, transdisciplinare. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire critică, competenţe pentru secolul al XXI-lea, Intel Teach, taxonomia socratică a întrebărilor, taxonomia digitală a lui Bloom, critical thinking, 21st century skills, Intel Teach, Socratic taxonomy of questions, Bloom’s digital taxonomy |
||||||
|