Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
926 91 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 17:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:339.13 (2) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
SM ISO690:2012 ARICOVA, Liubov. Strategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţă. In: Economica, 2019, nr. 2(108), pp. 44-52. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:339.13 | ||||||
JEL: M30, M31, M39. | ||||||
Pag. 44-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualitatea acestui articol reiese din utilizarea, pe scară largă, a realizărilor din marketing, care sporesc importanța strategiei de poziționare pentru activitatea eficientă a companiei în condițiile unei concurențe în creștere. Scopul studiului constă în analiza și clasificarea strategiilor de poziționare a produselor, studierea diferitelor abordări și opinii ale oamenilor de știință din țară și de peste hotare privind clasificarea strategiilor de poziționare, identificarea alternativelor strategice în alegerea unei strategii. Concluziile trase relevă faptul că clasificarea propusă a strategiei de poziționare a produselor va contribui la dezvoltarea și selectarea eficientă a strategiei de funcționare a întreprinderilor autohtone pe piață. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, strategie, poziţionare, clasificare, concurenţă, marketing, strategy, positioning, classification, Competition |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-82581</cfResPublId> <cfResPublDate>2019-08-08</cfResPublDate> <cfVol>108</cfVol> <cfIssue>2</cfIssue> <cfStartPage>44</cfStartPage> <cfISSN>1810-9136</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/82581</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Strategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţă</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>marketing; strategie; poziţionare; clasificare; concurenţă; marketing; strategy; positioning; classification; Competition</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Actualitatea acestui articol reiese din utilizarea, pe scară largă, a realizărilor din marketing, care sporesc importanța strategiei de poziționare pentru activitatea eficientă a companiei în condițiile unei concurențe în creștere. Scopul studiului constă în analiza și clasificarea strategiilor de poziționare a produselor, studierea diferitelor abordări și opinii ale oamenilor de știință din țară și de peste hotare privind clasificarea strategiilor de poziționare, identificarea alternativelor strategice în alegerea unei strategii. Concluziile trase relevă faptul că clasificarea propusă a strategiei de poziționare a produselor va contribui la dezvoltarea și selectarea eficientă a strategiei de funcționare a întreprinderilor autohtone pe piață.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The relevance of this article is due to the wide use of achievements in marketing, which lead to an increase in the importance of the positioning strategy for an effective work of the company in the conditions of increased competetion. The purpose of the study is the analysis and classification of product positioning strategies, consideration of various approaches and opinions of domestic and foreign scientists to the classification of positioning strategies, identification of strategic alternatives when choosing a strategy. The driven conclusion proves that the proposed classification of the product positioning strategy will contribute to the effective development and selection of the functioning strategy of domestic enterprises in the market.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-08-08T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-08-08T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-49047</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-08-08T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-49047</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-49047-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-08-08T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Арикова</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Любовь</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>