Probleme psihopedagogice de pregătire a copiilor cu tulburări de spectru autist pentru instituţiile preşcolare incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
675 71
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 11:39
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria. Probleme psihopedagogice de pregătire a copiilor cu tulburări de spectru autist pentru instituţiile preşcolare incluzive. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 557-560. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Probleme psihopedagogice de pregătire a copiilor cu tulburări de spectru autist pentru instituţiile preşcolare incluzive


Pag. 557-560

Maximciuc Victoria
 
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2019


Rezumat

The article says problems inclusive education of children with autism. The author of the article is given a detailed program of special psycho-pedagogical support to enable such children in inclusive preschool type. We describe the goals, objectives, evaluation methods and expected results.

Cuvinte-cheie
-