Articolul precedent |
Articolul urmator |
528 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-14 00:51 |
SM ISO690:2012 BÂLICI, Veronica. Cum devenim evaluatori ai propriului impact. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 372-377. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 372-377 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents a possible model for change that can lead to optimizing student learning and it relies on the most current researches in the field. It presents mental structures essential for all educators, which should become an integral part of our mentality. The article puts emphasis on transforming the way we see the role of evaluators of our own pedagogical impact |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|