Cum devenim evaluatori ai propriului impact
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
528 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-14 00:51
SM ISO690:2012
BÂLICI, Veronica. Cum devenim evaluatori ai propriului impact. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 372-377. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Cum devenim evaluatori ai propriului impact


Pag. 372-377

Bâlici Veronica
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

The article presents a possible model for change that can lead to optimizing student learning and it relies on the most current researches in the field. It presents mental structures essential for all educators, which should become an integral part of our mentality. The article puts emphasis on transforming the way we see the role of evaluators of our own pedagogical impact

Cuvinte-cheie
-