Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 0 |
SM ISO690:2012 ВОЛКОВСКАЯ, Мария. Критерии оценки достижений учащихся при формативном оценивании. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 293-296. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 293-296 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article problems of formative evaluation of students are considered at Russian lessons. Criteria of evaluation are analyzed in more detail. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|