Критерии оценки достижений учащихся при формативном оценивании
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
468 0
SM ISO690:2012
ВОЛКОВСКАЯ, Мария. Критерии оценки достижений учащихся при формативном оценивании. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 293-296. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Критерии оценки достижений учащихся при формативном оценивании


Pag. 293-296

Волковская Мария
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

In this article problems of formative evaluation of students are considered at Russian lessons. Criteria of evaluation are analyzed in more detail.

Acest articol vizează problemele de evaluare formativă a elevilor în formarea competenţei de comunicare la lecţiile de limba rusă ca a doua limbă. Propunem o analiză mai detaliată a criteriilor de evaluare.

Cuvinte-cheie
-