Formarea continuă a profesorilor prin intermediul cursurilor de învățare la distanță
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
462 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 22:46
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel. Formarea continuă a profesorilor prin intermediul cursurilor de învățare la distanță. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 57-60. ISBN 978-9975-76-161-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 3, 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Formarea continuă a profesorilor prin intermediul cursurilor de învățare la distanță


Pag. 57-60

Bocancea Viorel
 
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2019


Rezumat

Un interes deosebit reprezintă cursurile de învățare mediate electronic (e-Learning), destinate formării profesorilor. A fost elaborat și implementat primul curs e-Learning, destinat profesorilor de fizică din Republica Moldova. În articol se propun unele aspecte ale activității în calitate de moderaor al acestui curs, creat pe platforma MOODLE.

The e-learning courses are remarkable for training teachers. There was developed and implemented the first e-Learning course for teachers of physics in Moldova. This paper focuses on some aspects of moderation of this course, created on Moodle.