Articolul precedent |
Articolul urmator |
735 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 12:08 |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile, FLUIERAR, Valentina. Structura educaţiei intelectuale. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani: Probleme actuale ale ștințelor sociale și umanistice, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 2 , pp. 126-132. ISBN 978-9975-76-160-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani Vol. 2 , 2015 |
||||||
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani" Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 126-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se ilustrează/reflectă structura şi se defineşte conceptul Educaţia intelectuală. Educaţia intelectuală reprezintă un proces bine orientat de dezvoltare mintală şi formare a atitudinilor/trebuinţelor de învăţare. Componentele structurale ale educaţiei intelectuale sunt: a)dezvoltarea mintală (cunoştinţele referitor la activitatea de învăţare, priceperile şi deprinderile de învăţare, capacităţile logice şi creative); b) atitudinile/trebuinţele de învăţare (socio-morale, de cunoaştere, profesionale, estetice, de autorealizare şi valorificare a propriului potenţial ş. a.). |
||||||
|