Articolul precedent |
Articolul urmator |
999 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 13:22 |
SM ISO690:2012 GANEM, Musa-Abu. Orientation and adaptation of novice teachers from the perspectives of bedouin schools principals in Israel. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani: Probleme actuale ale ștințelor sociale și umanistice, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 2 , pp. 44-49. ISBN 978-9975-76-160-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani Vol. 2 , 2015 |
||||||
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani" Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adaptarea profesorilor debutanți în sistemul educațional din sectorul beduin din Israel implică mai multe dificultăți. Printre acestea pot fi menționate următoarele: pregătire academică insuficientă, climat instituțional inadecvat, locație necorespunzătoare, așteptări exagerate etc. In acest context se propune inițierea unui program de orientare și adaptare profesională în sistemul educațional din sectorul beduin din Israel, reieșind din observațiile managerilor școlari și din necesitățile fiecărui profesor debutant. |
||||||
|