Comunicarea didactică cu părinţii în contextul evaluării criteriale prin descriptori în învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
558 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 10:34
SM ISO690:2012
ŞPAC, Silvia. Comunicarea didactică cu părinţii în contextul evaluării criteriale prin descriptori în învăţământul primar. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 140-143. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Comunicarea didactică cu părinţii în contextul evaluării criteriale prin descriptori în învăţământul primar


Pag. 140-143

Şpac Silvia
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

This article approach the problem of the culture of teacher communication with parents in the context of criteria evaluation by descriptors at the primary school. Also we elucidate and presented the success criteria of effective communication with parents, which deserve to be applied in educational practice. Teachers should pay attention to the types of support, that a teacher has to offer to parents in interpreting results of criteria evaluation by descriptors.

Cuvinte-cheie
-