Aspecte etice ale evaluării privind formarea competenţelor elevilor din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
742 67
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 21:25
SM ISO690:2012
BRAGHIŞ, Maria. Aspecte etice ale evaluării privind formarea competenţelor elevilor din învăţământul primar. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 143-146. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Aspecte etice ale evaluării privind formarea competenţelor elevilor din învăţământul primar


Pag. 143-146

Braghiş Maria
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

Assessment is designed as an integral part of the entire training process, not a separate step. It is known that the marking does not ensure full objectivity. Therefore, in order to manage assessment in a pedagogy of diversity and equity, the teacher needs a new vision. Criterion evaluation through descriptors contributes to the formation of pupils’ competences in primary education and requires compliance with ethical standards on teacher evaluation.

Cuvinte-cheie
-