Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
291 1
Ultima descărcare din IBN:
2019-07-09 19:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.018.265 (3)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
SAVA, Lidia. Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special. In: Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:: Ştiinţe sociale, juridice și economice , 25-27 aprilie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, SS, SJE, pp. 112-114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:
SS, SJE, 2018
Sesiunea "Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti: "
Chişinău, Moldova, 25-27 aprilie 2018

Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special

CZU: 376.018.265

Pag. 112-114

Sava Lidia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 iulie 2019


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Implicaţiile parteneriatului şcoala &ndash; familie &icirc;n dezvoltarea motivaţiei pentru &icirc;nvaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special">
<meta name="citation_author" content="Sava Lidia">
<meta name="citation_publication_date" content="2018">
<meta name="citation_collection_title" content="Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:">
<meta name="citation_volume" content="SS, SJE">
<meta name="citation_firstpage" content="112">
<meta name="citation_lastpage" content="114">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/112-114_6.pdf">