Articolul precedent |
Articolul urmator |
660 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 20:01 |
SM ISO690:2012 ŞESTACOVSCAIA, Angela. Maximizarea valorii de piață a companiei – obiectiv principal a managementului financiar în gestiunea capitalului corporativ. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale: Cu ocazia aniversării a 65 de ani de la fondarea Facultăţii de Ştiinţe Economice, Ed. 1, 2-3 noiembrie 2018, Chisinău. Chișinău: Institutul Patrimoniului Cultural, 2018, pp. 88-91. ISBN 978-9975-142-57-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2018 | ||||||
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale" 1, Chisinău, Moldova, 2-3 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 88-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The most important goals of financial management in the present is maximizing company’s value. So the causes of increasing importance of this problem are explained as well as the five component of the system of Value Based Management. The author presents some of indicators that can be used for determining company’s market value. The content of the process of Value Based management also is presented in this article. |
||||||
Cuvinte-cheie capitalizare, maximizarea bunăstării, valoarea de piață a companiei |
||||||
|