Progetto pedagogico per un curriculo di lingua italiana nell'insegnamento
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
622 0
SM ISO690:2012
BALABAN, Theodor, JITARU, Gabriela. Progetto pedagogico per un curriculo di lingua italiana nell'insegnamento. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2008, nr. 6(16), pp. 129-133. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 6(16) / 2008 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Progetto pedagogico per un curriculo di lingua italiana nell'insegnamento

Pag. 129-133

Balaban Theodor, Jitaru Gabriela
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2013


Rezumat

Prezentul articol pune în lumină conţinuturile şi activităţile de învăţare ale limbii italiene la treapta învăţământului liceal şi asigură caracterul unitar al proiectării curiculare şi coerenţa viziunii metodologice, oferind premisele unei abordări integrate a procesului de învăţare. Astfel structurat, conţinutul articolului surprinde finalităţile predării limbii italiene în treapta liceală, corelat cu mutaţiile survenite în contextul sociocultural şi cu particularităţile dezvoltării intelectuale şi volitiv-atitudinale ale tinerilor în treapta liceală. Ideile expuse corespund momentului de răscruce la care se află învăţământul din Republica Moldova, şi anume: trecerea de la un învăţământ informativ-reproductiv la un învăţământ formativ centrat pe trebuinţele şi necesităţile elevilor.