Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
622 0 |
SM ISO690:2012 BALABAN, Theodor, JITARU, Gabriela. Progetto pedagogico per un curriculo di lingua italiana nell'insegnamento. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2008, nr. 6(16), pp. 129-133. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 6(16) / 2008 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 129-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol pune în lumină conţinuturile şi activităţile de învăţare ale limbii italiene la treapta învăţământului liceal şi asigură caracterul unitar al proiectării curiculare şi coerenţa viziunii metodologice, oferind premisele unei abordări integrate a procesului de învăţare. Astfel structurat, conţinutul articolului surprinde finalităţile predării limbii italiene în treapta liceală, corelat cu mutaţiile survenite în contextul sociocultural şi cu particularităţile dezvoltării intelectuale şi volitiv-atitudinale ale tinerilor în treapta liceală. Ideile expuse corespund momentului de răscruce la care se află învăţământul din Republica Moldova, şi anume: trecerea de la un învăţământ informativ-reproductiv la un învăţământ formativ centrat pe trebuinţele şi necesităţile elevilor. |
||||||
|