Linguistic vector – a transitional prerequisite to a functional society
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
960 0
SM ISO690:2012
BABĂRĂ, Eugenia, TÎRSÎNĂ, Daniela. Linguistic vector – a transitional prerequisite to a functional society. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 7-11. ISBN 978-9975-46-240-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.2, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Linguistic vector – a transitional prerequisite to a functional society


Pag. 7-11

Babără Eugenia, Tîrsînă Daniela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2019


Rezumat

În materialul prezentat spre publicare, autorii evidențiază importanța competenței comunicative la etapa integrării și globalizării, ca rezultat al semnificației limbii engleze în lume, și sarcinilor de a pregăti specialiști în domeniu pentru a satisface necesitățile comunicative în viața lor. Studierea aspectelor limbii nu constituie un scop în sine, ea se efectuiază din perspectiva practicii raționale și funcționale a limbii, subordonată cerinței de a dezvolta competențele lingvistice în scopuri aplicative. Competența sociolingvistică are o mare importanță, ea demonstrează capacitatea studentului de a valorifica funcționalitatea limbii de schimb de informație. Competența de comunicare se bazează atât pe cunoștințe de limbă, cît și pe cele socio-culturale necesare de a înțelege și a transmite un mesaj. Deci, accentul trebuie pus pe aspectul funcțional al limbii. Lingviștii susțin că nu există limbă fără comunicare, nici comunicare fără limbă, fără o bună cunoaștere a acesteia. Iată de ce putem vorbi despre o funcție dinamică a limbii.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Babără, E.</dc:creator>
<dc:creator>Tîrsînă, D.</dc:creator>
<dc:date>2015</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;n materialul prezentat spre publicare, autorii evidențiază importanța competenței comunicative la etapa integrării și globalizării, ca rezultat al semnificației limbii engleze &icirc;n lume, și sarcinilor de a pregăti specialiști &icirc;n domeniu pentru a satisface necesitățile comunicative &icirc;n viața lor. Studierea aspectelor limbii nu constituie un scop &icirc;n sine, ea se efectuiază din perspectiva practicii raționale și funcționale a limbii, subordonată cerinței de a dezvolta competențele lingvistice &icirc;n scopuri aplicative. Competența sociolingvistică are o mare importanță, ea demonstrează capacitatea studentului de a valorifica funcționalitatea limbii de schimb de informație. Competența de comunicare se bazează at&acirc;t pe cunoștințe de limbă, c&icirc;t și pe cele socio-culturale necesare de a &icirc;nțelege și a transmite un mesaj. Deci, accentul trebuie pus pe aspectul funcțional al limbii. Lingviștii susțin că nu există limbă fără comunicare, nici comunicare fără limbă, fără o bună cunoaștere a acesteia. Iată de ce putem vorbi despre o funcție dinamică a limbii.</p></dc:description>
<dc:source>Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului  (Seria 17, Vol.2) 7-11</dc:source>
<dc:title>Linguistic vector &ndash; a transitional prerequisite to a functional society</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>