Educatorul modern al institutiei prescolare. Roluri si competente
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1118 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 10:10
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Educatorul modern al institutiei prescolare. Roluri si competente. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 238-246. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Educatorul modern al institutiei prescolare. Roluri si competente


Pag. 238-246

Haheu-Munteanu Eufrosinia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2019


Rezumat

The state policy in educational field and the whole educational system from Moldova aims to training teachers to correspond the current requirements oriented to ,,change, dynamism, towards a modern education". To achieve these goals it requires an appropriate professional training, continuous training, a radical change in approach to teaching.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Haheu-Munteanu, E.V.</dc:creator>
<dc:date>2015</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>The state policy in educational field and the whole educational system from Moldova aims to training teachers to correspond the current requirements oriented to ,,change, dynamism, towards a modern education&quot;. To achieve these goals it requires an appropriate professional training, continuous training, a radical change in approach to teaching.</p></dc:description>
<dc:source>Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului  (Seria 17, Vol.1) 238-246</dc:source>
<dc:title>Educatorul modern al institutiei prescolare. Roluri si competente</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>