Articolul precedent |
Articolul urmator |
962 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 14:43 |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Tatiana. Instrumente Web 2.0 în educatie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 201-205. ISBN 978-9975-46-293-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 201-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of this article was to discuss the main features of using Web 2.0 tools in education. The major benefits associated with the use of Web 2.0 technologies in teaching regard knowledge creation, interaction, communication and collaboration. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Chiriac, T.</dc:creator> <dc:date>2016</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>The purpose of this article was to discuss the main features of using Web 2.0 tools in education. The major benefits associated with the use of Web 2.0 technologies in teaching regard knowledge creation, interaction, communication and collaboration.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului (Seria 18, Vol.1) 201-205</dc:source> <dc:title>Instrumente Web 2.0 în educatie</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>