Aplicarea proiectelor la disciplina „tehnologii informaţionale” în pregătirea profesorilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
578 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-28 19:21
SM ISO690:2012
CHIRCHINA, Olga, GHILAN, Zinaida. Aplicarea proiectelor la disciplina „tehnologii informaţionale” în pregătirea profesorilor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 319-332. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Aplicarea proiectelor la disciplina „tehnologii informaţionale” în pregătirea profesorilor


Pag. 319-332

Chirchina Olga, Ghilan Zinaida
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

In this paper are described some theoretical guidelines and examples of using of educational projects, which can be used in training of teachers for discipline "Information Technologies". By applying projects, it is ensured the principle of interdisciplinary and learning is addressed in trans-disciplinary mode, contributing to formation of skills. Students become more engaged in learning and have the opportunity to analyze, to investigate new problems, similar to those in real life.