Articolul precedent |
Articolul urmator |
601 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-28 19:21 |
SM ISO690:2012 CHIRCHINA, Olga, GHILAN, Zinaida. Aplicarea proiectelor la disciplina „tehnologii informaţionale” în pregătirea profesorilor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 319-332. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 319-332 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this paper are described some theoretical guidelines and examples of using of educational projects, which can be used in training of teachers for discipline "Information Technologies". By applying projects, it is ensured the principle of interdisciplinary and learning is addressed in trans-disciplinary mode, contributing to formation of skills. Students become more engaged in learning and have the opportunity to analyze, to investigate new problems, similar to those in real life. |
||||||
|