Articolul precedent |
Articolul urmator |
656 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-04-24 01:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:811.135.1/243 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 NEDU, Liudmila. Strategii didactice interactive în abordarea sistemului lexical pentru studenți alofoni. In: Научно-образовательное пространство:: реалии и перспективы повышения качества образования, Ed. 1, 30 martie 2018, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2018, Ediția 1, pp. 189-191. ISBN 978-9975-83-068-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Научно-образовательное пространство: Ediția 1, 2018 |
||||||
Conferința "Научно-образовательное пространство:" 1, Comrat, Moldova, 30 martie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:811.135.1/243 | ||||||
Pag. 189-191 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper presents a few traditional and modern methods used in the practice of Romanian language teaching and a case study based on these theoretical data. Our goal was to discover what methods are still used in the teaching of Romanian. The conclusion is that traditional methods still coexist with modern ones, an eclectic approach being efficient in teaching Romanian language. |
||||||
Cuvinte-cheie Methods, language, process of studing, lexical system |
||||||
|