Rolul TI în aplicarea metodei „învățământ bazat pe probleme”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
608 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-05 10:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14.016:004:34 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189)
Drept. Jurisprudență (15112)
SM ISO690:2012
ŢURCAN, Liliana. Rolul TI în aplicarea metodei „învățământ bazat pe probleme”. In: Redimensionarea valorilor democratice în condiţiile societăţii informaţionale, 7-8 decembrie 2017, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Moldova, 2018, pp. 123-131. ISBN 978-9975-3178-4-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Redimensionarea valorilor democratice în condiţiile societăţii informaţionale 2018
Conferința "Redimensionarea valorilor democratice în condiţiile societăţii informaţionale "
Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2017

Rolul TI în aplicarea metodei „învățământ bazat pe probleme”

IT role in the application of the “problem based learning” method

CZU: 378.14.016:004:34

Pag. 123-131

Ţurcan Liliana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2018


Rezumat

This article has as object of study the problem-based learning method and the role of information technologies in its application. The main issues related to the application of the "problem-based learning" method in university studies are analyzed. Also, the advantages of applying IT means to the use of the method are identified.

Cuvinte-cheie
problem-based learning, Moodle platform,

IT role in education, advantages of problem-based learning