Articolul precedent |
Articolul urmator |
608 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-05 10:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14.016:004:34 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
Drept. Jurisprudență (15112) |
SM ISO690:2012 ŢURCAN, Liliana. Rolul TI în aplicarea metodei „învățământ bazat pe probleme”. In: Redimensionarea valorilor democratice în condiţiile societăţii informaţionale, 7-8 decembrie 2017, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Moldova, 2018, pp. 123-131. ISBN 978-9975-3178-4-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Redimensionarea valorilor democratice în condiţiile societăţii informaţionale 2018 | ||||||
Conferința "Redimensionarea valorilor democratice în condiţiile societăţii informaţionale " Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14.016:004:34 | ||||||
Pag. 123-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article has as object of study the problem-based learning method and the role of information technologies in its application. The main issues related to the application of the "problem-based learning" method in university studies are analyzed. Also, the advantages of applying IT means to the use of the method are identified. |
||||||
Cuvinte-cheie problem-based learning, Moodle platform, IT role in education, advantages of problem-based learning |
||||||
|