Articolul precedent |
Articolul urmator |
617 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 17:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.135 (60) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 NEDU, Liudmila. Strategii didactice în studierea limbii române. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 9 februarie 2018, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 315-317. ISBN 978-9975-83-057-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 9 februarie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.135 | ||||||
Pag. 315-317 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper presents a few traditional and modern methods used in the practice of Romanian language teaching and a case study based on these theoretical data. Our goal was to discover what methods are still used in the teaching of Romanian. The conclusion is that traditional methods still coexist with modern ones, an eclectic approach being efficient in teaching Romanian language. |
||||||
Cuvinte-cheie Methods, language, process of studing |
||||||
|