Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1853 238 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 19:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922+616 (2) |
Psihologie (3397) |
Patologie. Medicină clinică (6964) |
SM ISO690:2012 MORARU, Rodica. Caracteristici ale afectivității la elevii cu dizabilitate mintală. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 136-144. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922+616 | ||||||
Pag. 136-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol am descris profilul afectiv al copilului cu dizabilitate mintală ușoară, evidențiind corelația dintre activitatea intelectului și influența stărilor afective asupra acestuia. Dezorganizarea afectivă, constă în adoptarea de către copilul cu dizabilități mintale a unor comportamente de izolare, evitare, retragere în sine, ajungând până la grave dificultăți de integrare. Lucrarea prezintă rezultatele unui studiu teoretico-experimental în care a fost cercetată o problemă importantă și actuală din domeniul psihologiei speciale– dezvoltarea afectivității elevilor cu dizabilitate mintală. Cercetarea empirică a avut un caracter comparativ, realizând scopul de stabilire a particularităților afective la două categorii de elevi: cu dezvoltare tipică (DT) și elevi cu dizabilitate mintală ușoară (DMU). |
||||||
Cuvinte-cheie afectivitate, dizabilitate mintală, anxietate, manifestări afective, dezorganizare afectivă, echilibrul emoțional. |
||||||
|