Formarea parteneriatului în educația fizică a elevilor de vârstă școlară mică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
732 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 08:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:796.011 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Divertisment. Jocuri. Sport (1700)
SM ISO690:2012
LEŞCO, Victoria. Formarea parteneriatului în educația fizică a elevilor de vârstă școlară mică. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 30(1), pp. 5-8. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 30(1) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Formarea parteneriatului în educația fizică a elevilor de vârstă școlară mică

CZU: 373.3:796.011

Pag. 5-8

Leşco Victoria
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 decembrie 2018


Rezumat

Analizând formarea parteneriatului educaţional, considerăm oportun să actualizăm și să esențializăm unele aspecte ce ţin de acest concept. Este necesar să menţionăm că parteneriatul educaţional se desfăşoară în paralel cu procesul instructiv-educativ şi că el este o condiţie, dar şi un factor important de realizare eficientă a familiei; de transformare a școlii într-o instituție prietenoasă nu numai copilului, dar și întregii familii. Luând în consideraţie etapele, obiectivele şi rolul esenţial al parteneriatului educaţional dintre instituţia de învăţământ, profesorul de educație fizică, elev şi familie, acesta reprezintă astăzi unul dintre cei mai eficienţi factori de susţinere a familiei privind educaţia şi formarea personalităţii elevului. Instituţia de învăţământ învaţă elevii, le oferă posibilităţi ca ei să-şi dobândească instrumentele cognitive şi sociale necesare pentru a reuşi în viaţă, concomitent cu pedagogizarea familiei prin intermediul profesorilor de educație fizică şi prin educarea părinţilor. Implicarea familiei în viaţa şi activitatea școlii, mai ales în cadrul orelor de educație fizică, este de un real folos ambelor instituţii sociale, deoarece susţinerea reciprocă, colaborarea acestora este centrată pe formarea-dezvoltarea personalităţii elevului.

Cuvinte-cheie
parteneriat educaţional, educaţie fizică.,

școală – familie