Pазвитие перцептивных умений как условие полноценного общения учитель-ученик
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
789 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-10 09:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.77:37.064.2 (1)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115)
SM ISO690:2012
ŞOFRON, Larisa. Pазвитие перцептивных умений как условие полноценного общения учитель-ученик. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 29-36.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane
Ediția 1, 2017
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane"
1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017

Pазвитие перцептивных умений как условие полноценного общения учитель-ученик

CZU: 316.77:37.064.2

Pag. 29-36

Şofron Larisa
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2018


Rezumat

În lucrarea este prezentat materialul privind procesul dezvoltării abilităţilor perceptive prin mijloace non-verbale de comunicare în procesul pregătirii cadrelor didactice,. Se oferă o descriere a unor mijloace non-verbale de comunicare. Sunt descrise metode active orientate spre practică.

Cuvinte-cheie
рефлексивно-перцептивные умения, социально-перцептивная компетентность, общение, невербальные средства общения