A pedagogical model for enhancing mathematical achievement in primary schools
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
584 48
Ultima descărcare din IBN:
2020-11-21 15:41
SM ISO690:2012
HALFON-HEN, Dalia. A pedagogical model for enhancing mathematical achievement in primary schools. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. II, pp. 253-258. ISBN 9975-76-215-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

A pedagogical model for enhancing mathematical achievement in primary schools


Pag. 253-258

Halfon-Hen Dalia
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2018