Modalități de evaluare a lecturii în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
609 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-18 10:10
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Viorica. Modalități de evaluare a lecturii în clasele primare. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. II, pp. 143-148. ISBN 9975-76-215-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

Modalități de evaluare a lecturii în clasele primare


Pag. 143-148

Oboroceanu Viorica
 
Liceul Teoretic „Miguel de Cervantes“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2018