Apprendre par la collaboration: le rôle des parents dans l’éducation inclusive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
820 1
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-25 15:07
SM ISO690:2012
UNCU, Veronica. Apprendre par la collaboration: le rôle des parents dans l’éducation inclusive. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. I, pp. 309-314. ISBN 978-9975-76-214-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. I, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

Apprendre par la collaboration: le rôle des parents dans l’éducation inclusive


Pag. 309-314

Uncu Veronica
 
Universitatea din Ottawa
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2018


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Apprendre par la collaboration: le r&ocirc;le des parents dans l&rsquo;&eacute;ducation inclusive">
<meta name="citation_author" content="Uncu Veronica">
<meta name="citation_publication_date" content="2017">
<meta name="citation_collection_title" content="Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar">
<meta name="citation_volume" content="Vol. I">
<meta name="citation_firstpage" content="309">
<meta name="citation_lastpage" content="314">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/309-314_0.pdf">