Articolul precedent |
Articolul urmator |
688 0 |
SM ISO690:2012 САЙФУТДИНОВА, Гузялия. Применение инструктивных памяток при выполнении заданий на уроках истории для детей с особыми образовательными потребностями. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 254-257. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 254-257 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The instructive notes on the performance of various types of the work in history lessons are applicable to children with any ages and educational needs, and contribution to better learning of the material studied and the development of the creative thinking. |
||||||
Cuvinte-cheie History. the instructive notes, children with any ages and educational needs |
||||||
|