Articolul precedent |
Articolul urmator |
513 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-05-22 17:44 |
SM ISO690:2012 ТУНИЦКАЯ, Марина. Cловообразовательные умения и навыки у детей младшего школьного возраста с общим недоразвитием речи. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 257-263. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
|||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | |||||
|
|||||
Pag. 257-263 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article describe th features of word-formation processes in primary school for childre with mild underdevelopment of speech, it presents work on derivational models in the condition of co-education with normally speaking children. |
|||||
Cuvinte-cheie children with mild speech and language disorders, the enrichment of schoolmates thesaurus, wordformation |
|||||
|