Articolul precedent |
Articolul urmator |
516 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-09 13:54 |
SM ISO690:2012 КАЙДАРОВА, Гульмира. Развитие речевых функций у учащихся младших классов с особыми образовательными потребностями. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 203-207. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 203-207 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article discovers the question of warning dysgraphia and general speech’es underdevelopment of Primary School. Correction of speech functions of pupils with special educated needs, promotes to successful assimilation of native language’s material. |
||||||
Cuvinte-cheie Verbal functions, structure of speech, correction |
||||||
|