Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ЛОГИНОВА, Инна. Формирование у учителей-логопедов профессиональных компетенций в области оценки психического развития ребенка в условиях инклюзивного образования. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 63-68. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 63-68 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the issues of preparing speech therapists for work in conditions of inclusive education. The experience of forming professional competences of speech therapists in the field of diagnosis of speech development disorders is presented. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, professional competence, speech development diagnostics |
||||||
|