Studiul eficienţei de marketing a activităţilor de cercetare-dezvoltare şi inovare în întreprinderile industriale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
675 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 21:04
SM ISO690:2012
ERHAN, Maxim, SAHARNEAN, Liliana. Studiul eficienţei de marketing a activităţilor de cercetare-dezvoltare şi inovare în întreprinderile industriale. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 102-103. ISBN 978-9975-75-927-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16, 2018
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018

Studiul eficienţei de marketing a activităţilor de cercetare-dezvoltare şi inovare în întreprinderile industriale


Pag. 102-103

Erhan Maxim, Saharnean Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2018


Rezumat

This paper presents an study marketing efficiency of Research and Development and innovation in industrial enterprises. There are presented the efficiency methods for research-development and innovation in marketing with the involvement of a technology transfer that can generate a new products or improve certain components of production. Innovative effective marketing bases from industrial enterprises are present.

Cuvinte-cheie
Efficiency of marketing, Research-Development and innovation, Innovation of marketing,

technology transfer