Studiul eficienţei de marketing a activităţilor de cercetare-dezvoltare şi inovare în întreprinderile industriale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
680 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 21:04
SM ISO690:2012
ERHAN, Maxim, SAHARNEAN, Liliana. Studiul eficienţei de marketing a activităţilor de cercetare-dezvoltare şi inovare în întreprinderile industriale. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 102-103. ISBN 978-9975-75-927-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16, 2018
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018

Studiul eficienţei de marketing a activităţilor de cercetare-dezvoltare şi inovare în întreprinderile industriale


Pag. 102-103

Erhan Maxim, Saharnean Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2018


Rezumat

This paper presents an study marketing efficiency of Research and Development and innovation in industrial enterprises. There are presented the efficiency methods for research-development and innovation in marketing with the involvement of a technology transfer that can generate a new products or improve certain components of production. Innovative effective marketing bases from industrial enterprises are present.

Cuvinte-cheie
Efficiency of marketing, Research-Development and innovation, Innovation of marketing,

technology transfer

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-67897</doi_batch_id>
<timestamp>1719934539</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2018</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-75-927-4</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Studiul eficienţei de marketing a activităţilor de cercetare-dezvoltare şi inovare &icirc;n &icirc;ntreprinderile industriale</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Maxim</given_name>
<surname>Erhan</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Liliana</given_name>
<surname>Saharnean</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2018</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>102</first_page>
<last_page>103</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>