Studiul elementelor componente ale imaginii unei companii
Închide

Error message

  • Notice: Trying to get property of non-object in publication_view_data() (line 883 of /var/www/sites/idsi/ibn2014/trunk/sites/all/modules/publication_view/publication_view.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in publication_view_data() (line 901 of /var/www/sites/idsi/ibn2014/trunk/sites/all/modules/publication_view/publication_view.module).
Articolul precedent
Articolul urmator
525 0
SM ISO690:2012
CANALÎ, Sergiu, SAHARNEAN, Liliana. Studiul elementelor componente ale imaginii unei companii. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 97-98. ISBN 978-9975-75-927-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16, 2018
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018

Studiul elementelor componente ale imaginii unei companii


Pag. 97-98

Canalî Sergiu, Saharnean Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2018


Rezumat

This paper presents the study of the components that make up the image of the company. The elements that form the identity of the company are presented.

Cuvinte-cheie
identity of the company, the elements of the image, the company's image,

image