Brand-urile autohtone. Dincolo de identitate vizuală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
726 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 17:07
SM ISO690:2012
GUŢU, Laura, BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina. Brand-urile autohtone. Dincolo de identitate vizuală. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 91-93. ISBN 978-9975-75-927-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16, 2018
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018

Brand-urile autohtone. Dincolo de identitate vizuală

JEL: M-31

Pag. 91-93

Guţu Laura, Budurin-Furculiţă Cristina
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2018


Rezumat

The purpose of this research is to describe the elements of a brand, besides the visual identity materials, as well as to analyze the reality of these elements within the local brands.

Cuvinte-cheie
brand, logo,

publicity, customer loyalty, customer experience, good practices, brand identity,

business values