Articolul precedent |
Articolul urmator |
777 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 22:15 |
SM ISO690:2012 GUŢU, Laura, BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina. Brand-urile autohtone. Dincolo de identitate vizuală. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 91-93. ISBN 978-9975-75-927-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Ediţia 16, 2018 |
||||||
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători" 16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018 | ||||||
|
||||||
JEL: M-31 | ||||||
Pag. 91-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of this research is to describe the elements of a brand, besides the visual identity materials, as well as to analyze the reality of these elements within the local brands. |
||||||
Cuvinte-cheie brand, logo, publicity, customer loyalty, customer experience, good practices, brand identity, business values |
||||||
|