Articolul precedent |
Articolul urmator |
1181 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.018.1 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3984) |
SM ISO690:2012 COMAN, Liliana. Adaptarea copiilor la şcoală ca problemă psihologică. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 38-41. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.018.1 | ||||||
Pag. 38-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The child who first passed the school threshold must adapt to the new conditions. According to different researchers, the duration of adaptation may vary from a few weeks to months to a year. This period is traditionally considered one of the most difficult for a pupil in primary classes. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-66828</doi_batch_id> <timestamp>1714754604</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <isbn>978-9975-88-042-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Adaptarea copiilor la şcoală ca problemă psihologică</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Liliana</given_name> <surname>Coman</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>38</first_page> <last_page>41</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>