Articolul precedent |
Articolul urmator |
472 0 |
SM ISO690:2012 NAVCHAA, A., BOLORMAA, A.. Foreign Language in Engineering Education. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 230-232. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 230-232 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
An important part of foreign language education at the universities is studying English for special purposes. Due to the fact that MUST prepares specialists in many different technical professions, of improving methodology in this field is the main goal of English teachers. |
||||||
Cuvinte-cheie Innovative technology, communication skills, acquisition, learning styles, resource tool, industrial terminology |
||||||
|