Individualized Techniques in Teaching Foreign Languages
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1081 0
SM ISO690:2012
GRIŢAC, Tatiana. Individualized Techniques in Teaching Foreign Languages. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 21 ianuarie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 5-a, pp. 86-89. ISBN 978-9975-124-90-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 5-a, 2015
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 21 ianuarie 2015

Individualized Techniques in Teaching Foreign Languages


Pag. 86-89

Griţac Tatiana
 
Международный Независимый Университет Молдовы
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2018


Rezumat

Due to the fact that our students think and learn differently, the teacher should take into consideration their individual learning styles and attitudes towards learning, as well as various personality traits, their motivation and language aptitudes when planning and delivering a lesson. Thus the present article is focused an individual teaching techniques possible to be applied within a foreign language class.

Datorită faptului că studenții noștri gindesc şi învaţă într-un mod diferit, profesorii trebuie să ia în considerație stilurile individuale de învățare, atitudinea diferită față de procesul de invățare, trăsăturile de caracter, motivația înclinație pentru limbi în planificarea și predarea lecției într-o limbă străină. Prezentul artical este dedicat tehnicilor individuale de predare posibil de a fi aplicate în cadrul lecției de limbă straină.

Cuvinte-cheie
individual differences, individual learning style, flexible learning, individualized techniques,

differentiation