Practici incluzive de educaţie timpurie şi preşcolară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
771 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-03 22:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (839)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
SCLIFOS, Lia, GUZUN, Aurelia. Practici incluzive de educaţie timpurie şi preşcolară. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 2-3(55), pp. 75-79. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(55) / 2009 / ISSN 1810-6455

Practici incluzive de educaţie timpurie şi preşcolară
CZU: 373.2

Pag. 75-79

Sclifos Lia, Guzun Aurelia
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Practici incluzive de educaţie timpurie şi preşcolară">
<meta name="citation_author" content="Sclifos Lia">
<meta name="citation_author" content="Guzun Aurelia">
<meta name="citation_publication_date" content="2009/06/02">
<meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională">
<meta name="citation_volume" content="55">
<meta name="citation_issue" content="2-3">
<meta name="citation_firstpage" content="75">
<meta name="citation_lastpage" content="79">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Practici%20incluzive%20de%20educatie%20timpurie%20si%20prescolara.pdf">