Aspecte generice ale discursului publicitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
691 30
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-22 13:56
SM ISO690:2012
ENICOV, Cristina. Aspecte generice ale discursului publicitar. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, Ed. Ediția VI, 15 iunie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, 2017, Ediția 6, Vol.2, pp. 31-36.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători
Ediția 6, Vol.2, 2017
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători"
Ediția VI, Chișinău, Moldova, 15 iunie 2017

Aspecte generice ale discursului publicitar


Pag. 31-36

Enicov Cristina
 
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 20 septembrie 2018


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Aspecte generice ale discursului publicitar">
<meta name="citation_author" content="Enicov Cristina">
<meta name="citation_publication_date" content="2017">
<meta name="citation_collection_title" content="Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători">
<meta name="citation_volume" content="Ediția 6, Vol.2">
<meta name="citation_firstpage" content="31">
<meta name="citation_lastpage" content="36">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/31-36_0.pdf">