Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-07-22 13:56 |
SM ISO690:2012 ENICOV, Cristina. Aspecte generice ale discursului publicitar. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, Ed. Ediția VI, 15 iunie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, 2017, Ediția 6, Vol.2, pp. 31-36. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători Ediția 6, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători" Ediția VI, Chișinău, Moldova, 15 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 31-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Aspecte generice ale discursului publicitar"> <meta name="citation_author" content="Enicov Cristina"> <meta name="citation_publication_date" content="2017"> <meta name="citation_collection_title" content="Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 6, Vol.2"> <meta name="citation_firstpage" content="31"> <meta name="citation_lastpage" content="36"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/31-36_0.pdf">