Aspecte generice ale discursului publicitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
692 30
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-22 13:56
SM ISO690:2012
ENICOV, Cristina. Aspecte generice ale discursului publicitar. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, Ed. Ediția VI, 15 iunie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, 2017, Ediția 6, Vol.2, pp. 31-36.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători
Ediția 6, Vol.2, 2017
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători"
Ediția VI, Chișinău, Moldova, 15 iunie 2017

Aspecte generice ale discursului publicitar


Pag. 31-36

Enicov Cristina
 
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 20 septembrie 2018


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Enicov, C.</dc:creator>
<dc:date>2017</dc:date>
<dc:source>Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători (Ediția 6, Vol.2) 31-36</dc:source>
<dc:title>Aspecte generice ale discursului publicitar</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>