Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-07-22 10:40 |
![]() CLAPANIUC, Mihai. Nаtiоn brаnding аs аn instrument fоr creаting the us internаtiоnаl imаge: lessоns fоr the Republic оf Mоldоvа. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 26 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2016, Vol.2, SSU, pp. 117-120. ISBN 978-9975-71-682-6. ISSN 1857-2588. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.2, SSU, 2016 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 117-120 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|