Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 23:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1(478) (8) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 DILION, Marcela. Implementarea educaţiei incluzive în instituţiile de învăţămînt preşcolar din Republica Moldova: provocări şi soluţii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 31-34. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1(478) | ||||||
Pag. 31-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă evoluţia educaţiei incluzive, rolul diferitelor structuri, instituţii şi servicii în asigurarea respectării dreptului la educaţie pentru toţi copiii, precum și barierele, lecţiile învăţate. Proiectul Pilotarea educaţiei incluzive în instituţiile de învăţămînt preşcolar din Republica Moldova (2015-2016), implementat de Programul Educaţional Pas cu Pas şi A. O. Keystone Moldova, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova şi Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică, cu suportul financiar al Fundaţiilor pentru o Societate Deschisă/Programul Copilărie timpurie, reprezintă un model de pilotare a educaţiei incluzive în grădiniţă şi contribuie la dezvoltarea unui mediu educaţional favorabil la nivel de instituţie, familie şi comunitate |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, special educational needs, partnership, pre-school education. |
||||||
|