Articolul precedent |
Articolul urmator |
781 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 15:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.54:004.738.5 (1) |
Comerț exterior. Comerț internațional (386) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (528) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae. Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii în contextul dezvoltării e-comerțului. In: Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional, 21-22 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Vol.1, pp. 36-40. ISBN 978-9975-3171-5-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional" Chișinău, Moldova, 21-22 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.54:004.738.5 | ||||||
JEL: M1 | ||||||
Pag. 36-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
An efficient way of doing business, which is at the heart of the triumvirate: producers – traders – consumers, is represented by the e-commerce. Ignoring e-commerce as a business opportunity attracts for any entrepreneur involved in a buy-and-sell process a great risk of being considered by customers beyond development. Under these circumstances, e-commerce can generate: decreases in promotion, distribution, and placement costs in business units, increasing the rotation speed of current assets that are so necessary for a developing business, increasing operational efficiency for companies seeking to gain competitive advantage in the economic environment. In this article, the author develops the subject of international e-commerce through the existing forms of commerce, analyzes ways of e-commerce development, describes the advantages of e-commerce. |
||||||
Cuvinte-cheie comert electronic, e-comerţ, întreprinderi, întreprinzător, Internet, platforme on-line, cripto-valută, cripto-monete |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-58626</doi_batch_id> <timestamp>1714859832</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <isbn>978-9975-81-038-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii în contextul dezvoltării e-comerțului</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Nicolae</given_name> <surname>Platon</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>36</first_page> <last_page>40</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>