Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii în contextul dezvoltării e-comerțului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
781 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 15:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.54:004.738.5 (1)
Comerț exterior. Comerț internațional (386)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (528)
SM ISO690:2012
PLATON, Nicolae. Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii în contextul dezvoltării e-comerțului. In: Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional, 21-22 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Vol.1, pp. 36-40. ISBN 978-9975-3171-5-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional
Vol.1, 2017
Conferința "Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional"
Chișinău, Moldova, 21-22 septembrie 2017

Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii în contextul dezvoltării e-comerțului

CZU: 339.54:004.738.5
JEL: M1

Pag. 36-40

Platon Nicolae
 
Centrul de Informare și Promovare în Domeniul Turismului din RM
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2018


Rezumat

An efficient way of doing business, which is at the heart of the triumvirate: producers – traders – consumers, is represented by the e-commerce. Ignoring e-commerce as a business opportunity attracts for any entrepreneur involved in a buy-and-sell process a great risk of being considered by customers beyond development.  Under these circumstances, e-commerce can generate: decreases in promotion, distribution, and placement costs in business units, increasing the rotation speed of current assets that are so necessary for a developing business, increasing operational efficiency for companies seeking to gain competitive advantage in the economic environment.  In this article, the author develops the subject of international e-commerce through the existing forms of commerce, analyzes ways of e-commerce development, describes the advantages of e-commerce.  

Cuvinte-cheie
comert electronic, e-comerţ, întreprinderi, întreprinzător,

Internet,

platforme on-line, cripto-valută, cripto-monete

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-58626</doi_batch_id>
<timestamp>1714859832</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2017</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-81-038-8</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii &icirc;n contextul dezvoltării e-comerțului</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Nicolae</given_name>
<surname>Platon</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2017</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>36</first_page>
<last_page>40</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>