Formation de la culture linguistique en classe de fle à l’aide des documents authentiques
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
729 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 16:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81'27 (132)
Lingvistică. Limbi (5060)
SM ISO690:2012
MIHALCENCOVA, Corina. Formation de la culture linguistique en classe de fle à l’aide des documents authentiques. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 2(6), pp. 139-146. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(6) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Formation de la culture linguistique en classe de fle à l’aide des documents authentiques

Formarea culturii lingvistice în clasa fle a l'aide cu documente autentice

CZU: 81'27

Pag. 139-146

Mihalcencova Corina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2018


Rezumat

Pentru asimilarea cu succes a unei limbi străine, este nevoie de a forma o cultură lingvistică adecvată. Într-un demers educaţional formarea culturii lingvistice devine factorul principal care transformă realitatea, ideile şi cunoştinţele. Orice act de predare-învăţare a limbii străine este consemnat de un şir de componente, cum ar fi: formarea şi dezvoltarea competenţei lingvistice, a competenţei comunicative, aplicarea unei mari diversităţi de tehnologii, implicarea activă a studentului în propria învăţare, transformându-l în subiect al acţiunii, formularea unor obiective pertinente a comunicării etc. Este nevoie ca în activitatea de predare-învăţare să fie implicaţi toţi factorii favorabili şi să se ofere posibilităţi reale în achiziţia limbii.Un factor major constituie documentele autentice. Datorită acestora, studentul ia contact cu fapte de civilizaţie a limbii franceze, aceste documente fiind foarte motivant, ele stimulează gândirea educabililor și, în mare măsură, contribuie la formarea orientărilor lor valorice.

Cuvinte-cheie
comunicare, cultură lingvistică, valori, creativitate.,

documente autentice

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Mihalcencova, C.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='fr'>Formation de la culture linguistique en classe de fle &agrave; l&rsquo;aide des documents authentiques</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2017</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>2345-1866</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>comunicare</subject>
<subject>cultură lingvistică</subject>
<subject>valori</subject>
<subject>documente autentice</subject>
<subject>creativitate.</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>81'27</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2017-12-21</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p><em>Pentru asimilarea cu succes a unei limbi străine, este nevoie de a forma o cultură lingvistică adecvată. &Icirc;ntr-un demers educaţional formarea culturii lingvistice devine factorul principal care transformă realitatea, ideile şi cunoştinţele. Orice act de predare-&icirc;nvăţare a limbii străine este consemnat de un şir de componente, cum ar fi: formarea şi dezvoltarea competenţei lingvistice, a competenţei comunicative, aplicarea unei mari diversităţi de tehnologii, implicarea activă a studentului &icirc;n propria &icirc;nvăţare, transform&acirc;ndu-l &icirc;n subiect al acţiunii, formularea unor obiective pertinente a comunicării etc. Este nevoie ca &icirc;n activitatea de predare-&icirc;nvăţare să fie implicaţi toţi factorii favorabili şi să se ofere posibilităţi reale &icirc;n achiziţia limbii.Un factor major constituie documentele autentice. Datorită acestora, studentul ia contact cu fapte de civilizaţie a limbii franceze, aceste documente fiind foarte motivant, ele stimulează g&acirc;ndirea educabililor și, &icirc;n mare măsură, contribuie la formarea orientărilor lor valorice.</em></p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>