Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
694 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-27 13:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Tatiana. Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 38-43. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice

Learning with MOOC: pedagogical insights

CZU: 37.02:004

Pag. 38-43

Chiriac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2018


Rezumat

În acest articol se analizează aspectele pedagogice ale învățării cu ajutorului cursurilor masive deschise online (MOOC). Cursurile MOOC se bazează pe metodologii pedagogice dezvoltate în conformitate cu nevoile cursanților moderni

This article describes the pedagogical aspects of learning witht hehelp of Massive Open Online Courses (MOOC)s. MOOCs are based on strong pedagogical methodologies developed in accordance witht heneeds of modern learners

Cuvinte-cheie
MOOC,

învățământ online/e-learning, lecția ghidată de instructor, masivitate, deschidere.