Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
694 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-27 13:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Tatiana. Învățarea cu MOOC: incursiuni pedagogice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 38-43. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 38-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează aspectele pedagogice ale învățării cu ajutorului cursurilor masive deschise online (MOOC). Cursurile MOOC se bazează pe metodologii pedagogice dezvoltate în conformitate cu nevoile cursanților moderni |
||||||
Cuvinte-cheie MOOC, învățământ online/e-learning, lecția ghidată de instructor, masivitate, deschidere. |
||||||
|