Articolul precedent |
Articolul urmator |
1295 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-18 11:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (85) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
SM ISO690:2012 GURGUROV, Mihaela, CĂPĂȚÎNĂ, Ana. Metode interactive de evaluare prin utilizarea TIC. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.1, pp. 331-334. ISBN 978-9975-88-007-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 331-334 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Assessment has a very important role in both our daily lives and the educational process, as it allows us to identify the weak points and then correct them. For this reason we must address this issue and identify the methods of evaluation that can be implanted in teaching. Interactive methods involve ways of cooperating and managing information with students to make evaluations more effective or shorter. Interactive methods will always have that impact on students, because their implementation facilitates the work of the teacher, but students are also more enthusiastic about the subject and its evaluation gives better results. |
||||||
|